Repsol.cz

BETA EVO FACTORY 2T 250 MY25

BETA EVO FACTORY 2T 250 MY25

kliknutím zvětšíte
BETA EVO FACTORY 2T 250 MY25
BETA EVO FACTORY 2T 250 MY25BETA EVO FACTORY 2T 250 MY25BETA EVO FACTORY 2T 250 MY25BETA EVO FACTORY 2T 250 MY25BETA EVO FACTORY 2T 250 MY25BETA EVO FACTORY 2T 250 MY25BETA EVO FACTORY 2T 250 MY25BETA EVO FACTORY 2T 250 MY25BETA EVO FACTORY 2T 250 MY25BETA EVO FACTORY 2T 250 MY25BETA EVO FACTORY 2T 250 MY25BETA EVO FACTORY 2T 250 MY25BETA EVO FACTORY 2T 250 MY25BETA EVO FACTORY 2T 250 MY25BETA EVO FACTORY 2T 250 MY25
ks
Výrobce:BETA
Cena s DPH: 194 900 Kč
Cena bez DPH: 161 074 Kč
DPH:21 %
Dostupnost:Skladem
Počet kusů v balení: 1 ks

BETA EVO FACTORY 2T 250 MY25

Záruka 2 roky i po odblokování.

 LEASING MOŽNÝ!

Trial EVO FACTORY 2T 250 MY25
Modely EVO Factory představují závodní EVOlution trialových motocyklů Beta a jako obvykle jsou uváděny na trh těsně před začátkem závodní sezóny, připraveny soutěžit na nejvyšších úrovních. Motocykl modelového roku 2025 dostává zásadní modernizaci odpružení se zavedením nové vidlice s větším průměrem, která poskytuje velké výhody jak při používání, tak ve schopnosti přizpůsobit nastavení.
 
 

Rám a pérování

 

Z hlediska rámu a designu se nový Evo Factory My 2025 liší od standardní verze jako

následuje:

  • Odpružení : Vidlice EVO Factory MY 2025 má novou architekturu s trubkami Ø39 mm, o 1 mm větší než předchozí model. Tento zvětšený průměr vede ke zvýšení torzní tuhosti předního kola, což zlepšuje přesnost a snadnost jízdy na kole. Jeho chod je asymetrický, pravý sloupek obsahuje pružinu, a proto je určen pro řízení elastického tlumení, a levý obsahuje otevřenou kartuši pro hydraulickou regulaci v kombinaci s tvrdou eloxovanou tyčí Ø12 mm, o celé 2 mm větší než předchozí model. Obě klanice jsou vybaveny pohodlnými seřizovacími prvky ovládanými eloxovanými šrouby s vnitřním šestihranem v různých barvách. Vývoj přední vidlice byl veden snahou vytvořit produkt s pevnější, ale zároveň lehčí strukturou: toho bylo dosaženo použitím speciální oceli, která umožnila zmenšit tloušťku tyče vidlice bez snížení jeho pevnosti a dosažení většího vnitřního průměru, což je užitečné z hlediska hydraulického řízení. Nový a větší vnitřní objem, který je k dispozici, umožnil použití komponent s větším průměrem, schopných řídit větší hydraulické průtoky, které poskytují progresivnější odezvu na kompresi, stejně jako větší přesnost v přizpůsobení nastavení. Ve srovnání s EVO jsou nové vidlice u modelu Factory speciálně kalibrované pro závodní použití, což se perfektně kombinuje s jinou kazetou, delší než standardní verze, což výrazně zlepšuje progresivitu nebo kompresi na konci. Evo Factory 25 je potvrzeno zlaté klanice , které poskytují modelu jak estetické, tak funkční výhody. Výrazná barva je výsledkem úpravy TiN , která poskytuje vidlici vynikající vlastnosti s nízkým třením. Jediný tlumič, etalon ve své kategorii, dostává pro rok 2025 nové hliníkové tělo, které nahradí těžší ocel svého předchůdce a pomáhá snížit celkovou hmotnost motocyklu.
  • Nové vlastnosti odpružení zaručují progresivnější odezvu kola v kompresi a vylepšené řízení odrazu, zjednodušují jízdu mezi kameny a schopnost absorbovat významné dopady, tak po skocích na velké překážky.
  • Řídící třmeny vyrobené z polotovarů s modře eloxovaným povrchem : poskytují tuhost a lehkost (váží přibližně o 100 g méně než standardní modely), mají také dopředu nastavitelné držáky řídítek, které umožňují jezdci najít svou ideální polohu. Nová barva představená pro MY 25 také propůjčuje motocyklu vzhled bez kompromisů.
  • Modře eloxovaná řídítka : nová modře eloxovaná řídítka Reikon si zachovávají příkladnou flexibilitu, která je odlišuje, a nyní zaručují vzhled bez kompromisů.
  • Napínače řetězu, koncovky řídítek a stupačky s černým eloxovaným povrchem : stupačky jsou odolné, lehké komponenty s protiskluzovými ocelovými kolíky zajišťujícími maximální přilnavost.
  • Hadice chladiče v červeném silikonu pro konkrétní verzi : tyto komponenty nabízejí lepší chladicí výkon a také dodávají motocyklu čistokrevný závodní vzhled.
  • Závodní brzdové kotouče Galfer : tyto kotouče nabízejí maximální brzdný výkon a extrémně nízkou hmotnost, což přispívá ke snížení neodpružené hmoty a maximalizuje jízdní vlastnosti motocyklu.
  • Hlavní brzdový a spojkový válec BrakTec.
  • Zadní brzdový třmen s antivibračním systémem pro destičky.
  • Nová modrá eloxovaná kola Excel.
  • Pneumatiky Michelin X-light : jednička v oboru z hlediska hmotnosti, výkonu a přilnavosti ve všech situacích.
  • Nová grafika : nový design pro MY2025 se vyznačuje matně šedým rámem s kontrastními plastovými částmi, s charakteristickou závodní přitažlivostí, kterou poskytují modré a červené barvy. Dvoutaktní tepelný štít je nyní červený, zatímco grafika a geometrie jsou agresivní. Eloxované modré komponenty dotvářejí vzhled motocyklu, „závodního“ než kdy předtím.

 

 

 
 

Motor

 

2-taktní
Rozdíly mezi motory, kterými jsou tovární verze a standardní verze vybaveny, jsou následující:

  • Hořčíková kliková skříň s černým povrchem : Tento komponent se vyznačuje obzvláště poutavým designem a poskytuje snížení hmotnosti o 1 350 g, což maximalizuje agilitu motocyklu.

  • Oříznuté spojkové kotouče : vytvořené speciálně pro maximalizaci přesnosti a ovladatelnosti spojky v každé možné situaci a zejména pro usnadnění zvládnutí těch nejextrémnějších opakujících se akcí i při vysokých otáčkách, jako jsou velké překážky a skoky zadních kol, což pokaždé zajišťuje extrémní přesnost.

  • Černé eloxované zátky motorového oleje.

  • Titanový výfuk : u modelů 250/300 to přináší snížení hmotnosti o více než 600 g a také zajištění vyššího výkonu při středně vysokých otáčkách motoru díky většímu vnitřnímu průměru.

  • Výfuk EVO Factory 125, opět vyrobený z titanu, vyčnívá z výfuku motorů větších velikostí díky své vnitřní struktuře s počáteční kuželovou částí (na straně válce), která poskytuje zvýšení točivého momentu a zrychlení při nízkých otáčkách.

    Jak je známo, modely EVO Factory jsou vybaveny výkonnějšími motory než modely EVO a tato charakteristika je u MY 25 opět potvrzena.
    Díky snížené hmotnosti klikové skříně, titanové hlavici a sníženým střídavým hmotám je motocykl lépe ovladatelný, zatímco motory zaručují lepší výkon a jízdní vlastnosti a dosahují další úrovně výkonu a odezvy.
    Ovládání je jako vždy na vrcholu své třídy a vibrace jsou minimalizovány.

 

 

 
 

EVO FACTORY MY25

 

Modely EVO Factory představují závodní EVOlution trialových kol Beta a jako obvykle jsou uváděny na trh těsně před začátkem závodní sezóny, připraveny soutěžit na nejvyšších úrovních.

Kolo modelového roku 2025 dostává zásadní modernizaci odpružení se zavedením nové vidlice s větším průměrem, která poskytuje velké výhody jak při používání, tak ve schopnosti přizpůsobit nastaven

 

 

 POZOR NA "ŠEDÝ" DOVOZ!
Kupujte svůj motocykl pouze u autorizovaných dealerů BETA. Motocykly zakoupené v autorizované síti mají v ČR 2 roky záruku,  řádně zaplacené DPH a nejsou zatíženy jinými právními vadami.
Zdarma  po napsání VIN do e-mailu zjistíte zda-li Váš motocykl pochází z České Republiky: info@betafabian.cz
Sledujte nás na našem Instagramu
Instagram: @beta_fabian
Sledujte nás na našem FB
Facebook: @betafabian.cz

Potřebujete poradit ? BETA EVO FACTORY 2T 250 MY25

Vaše jméno, příjmení, firma
Váš email
Váš telefon
Váš dotaz
     Více informací




Pošlete odkaz svému známénu

Vaše jméno
Váš email
Email Vašeho známého
Opište kód z obrázku antispam

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace