Repsol.cz

BETA EVO 2T 300cc MY 24

BETA EVO 2T 300cc MY 24

kliknutím zvětšíte
BETA EVO 2T 300cc MY 24
BETA EVO 2T 300cc MY 24BETA EVO 2T 300cc MY 24BETA EVO 2T 300cc MY 24BETA EVO 2T 300cc MY 24BETA EVO 2T 300cc MY 24BETA EVO 2T 300cc MY 24BETA EVO 2T 300cc MY 24BETA EVO 2T 300cc MY 24BETA EVO 2T 300cc MY 24BETA EVO 2T 300cc MY 24BETA EVO 2T 300cc MY 24BETA EVO 2T 300cc MY 24BETA EVO 2T 300cc MY 24BETA EVO 2T 300cc MY 24BETA EVO 2T 300cc MY 24BETA EVO 2T 300cc MY 24
ks
Výrobce:BETA
Cena s DPH: 169 900 Kč
Cena bez DPH: 140 413 Kč
DPH:21 %
Sleva celkem:2 %
Původní cena s DPH:172 700 Kč
Původní cena bez DPH:142 727 Kč
Dostupnost:Skladem
Počet kusů v balení: 1 ks

BETA EVO 2T 300cc MY 24

LEASING MOŽNÝ!

Trial EVO 300 2T MY24

Osvědčený technický balíček, který poskytl výrobce z italského Rignano sull'Arno svým jezdcům a všem nadšencům značky, která v průběhu času zaznamenala pokroky díky zpětné vazbě od Factory jezdců, potvrdila jako vítěz a se vrací na trh s přidáním nového funkčního prvku – elektronického klíče.

EVO 300 2T

 

300 2-takt je lídrem trialu. A pro milovníky velkoobjemových motorů s působivým točivým momentem při všech otáčkách motoru a perfektní základnou pro soutěže na klubové nebo profesionální úrovni. Velikost rámu i motoru byla optimalizována tak, aby maximalizovala schopnost motocyklu překonat i ty nejnáročnější překážky a technicky nejobtížnější zkoušky.

 

EVO MY24

 

Šikovné použití červené, v tomto případě použité pro zvýraznění šedého základu namísto primárního prvku, povyšuje vzhled motocyklu a vyzdvihuje původní estetiku. Frézovaná hliníková kyvná vidlice a rám zdůrazňují pevné spojení motocyklu se závoděním, kde jsou materiály čisté a vše je navrženo pro maximální výkon. Díky inovacím představeným v předchozím modelovém roce, díky nimž řada EVO stojí na vrcholu trialového sektoru, jsou všechny nedávné přírůstky do motocyklu potvrzeny i pro rok 2024, avšak s aktualizacemi estetického dopadu s novou grafikou. Hlavní novinkou z hlediska výbavy je zavedení elektronického klíče (trhačky), který hraje dvojí roli a kombinuje tradiční pasivní ochranu motocyklu a bezpečnostní funkci pro jezdce tradičně reprezentovanou přepínačem Kill-Switch s inovativní funkcí ochrany proti krádeži. Řada EVO je jednou z nejrozsáhlejších v této třídě a nadále nabízí celkem šest různých modelů, z nichž každý má svůj vlastní charakter a je schopen vyhovět potřebám všech jezdců, čímž zvyšuje potenciál a úroveň požitku, kterou každý zažije.

 

 

 
 

Novinky u EVO MY24

 

Klikový hřídel a ojnice se zmenšeným zdvihem pro kulatější dodávku a zlepšenou dynamiku motocyklu.

Válec a hlava: přepracované časování a spalovací komora, poskytující zlepšený točivý moment při nízkých otáčkách, při zachování výkonu motoru ve vyšších otáčkách.

Mapa motoru: optimalizována tak, aby byly komponenty využity co nejlepším způsobem a využilo se výkonu a poslušnosti motoru.

Výfukové potrubí: byla instalována ochrana potrubí, aby se zabránilo jakémukoli přehřátí a aby bylo potrubí chráněno před nárazy. Kromě funkčnosti to doplňuje celkový vzhled motocyklu (také na 125 2T)

Elektronický klíč: toto nové elektronické zařízení je držitelem exkluzivního evropského patentu uděleného společnosti Betamotor (EP3064405B1) a poskytuje funkci ochrany proti krádeži a zároveň chrání motocykl a jeho jezdce. Elektronický klíč je dvoudílná součást: jedna část zůstává připevněna k řídítkům motocyklu, zatímco druhá je magnetická (jezdec jej nosí se šňůrkou kolem zápěstí), který zastaví motor motocyklu v případě, že dojde k odpojení. Na rozdíl od normálního Kill-Switche však nový elektronický klíč obsahuje také funkci ochrany proti krádeži, která zabraňuje nastartování motocyklu při odpojení, a to díky kódování, které jedinečně spojuje motocykl s klíčem a chrání tak před krádeží, když je ponecháte motocykl bez dozoru. Větší ochrana pro motocykl a jezdce v jediném řešení, které je výhradně patentováno společností Betamotor; poprvé jako standardní výbava.

Evo MY24 si také zachovává všechny nedávné přírůstky v různých obsazích motorů, které potvrzují funkčnost osvědčeného technického balíčku, konkrétněji:

Přepracovaná maska chladiče: stejně jako optimalizace proudění vzduchu se také může pochlubit větším ochranným povrchem v oblasti uzávěru a tělesa chladiče, aby se zabránilo poškození těchto součástí při nárazech do větví, kamenů nebo v případě pádu.

Víko nádrže: tvar obepíná rám a umožňuje zakrytí všech vedení kabelů pro čistý a uspořádaný vzhled. Uvnitř je také umístěn přepínač mapování. Opravdu stojí za to připomenout, že EVO nabízí výběr ze dvou různých map motoru, které si jezdec může vybrat pomocí jednoduchého tlačítka na krytu nádrže. Díky tomuto umístění je tlačítko snadno dosažitelné a zároveň nabízí ochranu proti nárazům a neúmyslnému ovládání, zatímco LED indikátor umožňuje jezdci okamžitě identifikovat, která mapa je právě používána.

Zadní tlumič: tlumič EVO má všechny potřebné možnosti úprav, které jezdec potřebuje k přizpůsobení motocyklu, aby lépe identifikoval ideální nastavení. S implementovaným nejnovějším evolučním krokem je tlumič výrazně vylepšen, pokud jde o jeho progresivitu, odezvu a tlumení.

Beta proto uvádí na trh EVO My 2024 s originálním grafickým vzhledem a s rafinovaným estetickým dopadem, díky kterému je tento nový model jak uvážlivě závodní, tak elegantní.

 


POZOR NA "ŠEDÝ" DOVOZ!
Kupujte svůj motocykl pouze u autorizovaných dealerů BETA. Motocykly zakoupené v autorizované síti mají v ČR 2 roky záruku,  řádně zaplacené DPH a nejsou zatíženy jinými právními vadami.
Zdarma  po napsání VIN do e-mailu zjistíte zda-li Váš motocykl pochází z České Republiky: info@betafabian.cz
Sledujte nás na našem Instagramu
Instagram: @beta_fabian
Sledujte nás na našem FB
Facebook: @betafabian.cz
 
 

Potřebujete poradit ? BETA EVO 2T 300cc MY 24

Vaše jméno, příjmení, firma
Váš email
Váš telefon
Váš dotaz
     Více informací




Pošlete odkaz svému známénu

Vaše jméno
Váš email
Email Vašeho známého
Opište kód z obrázku antispam

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace