Repsol.cz

BETA EVO 2T 250cc FACTORY MY 24

BETA EVO 2T 250cc FACTORY MY 24

kliknutím zvětšíte
BETA EVO 2T 250cc FACTORY MY 24
BETA EVO 2T 250cc FACTORY MY 24BETA EVO 2T 250cc FACTORY MY 24BETA EVO 2T 250cc FACTORY MY 24BETA EVO 2T 250cc FACTORY MY 24BETA EVO 2T 250cc FACTORY MY 24BETA EVO 2T 250cc FACTORY MY 24BETA EVO 2T 250cc FACTORY MY 24BETA EVO 2T 250cc FACTORY MY 24BETA EVO 2T 250cc FACTORY MY 24BETA EVO 2T 250cc FACTORY MY 24
ks
Výrobce:BETA
Cena s DPH : 196 900,- Kč
Cena bez DPH : 162 727,- Kč
DPH:21 %
Dostupnost:Skladem
Počet kusů v balení: 1 ks

BETA EVO 2T 250cc FACTORY MY 24

LEASING MOŽNÝ!

Trial EVO FACTORY 2T 250 MY24

Modely EVO Factory 2024 jsou tady! Tyto prémiové modely jsou vyráběny z těch nejlepších komponentů v italské továrně Beta a představují další úroveň trial EVOlution.

Rám a pérování

 

Z hlediska rámu a designu se nový Evo Factory My 2024 liší od standardní verze následovně:

Zlaté přední vidlice: Evo Factory 24 je potvrzeno, že má zlaté vidlice, které poskytují modelu jak estetické, tak funkční výhody. Barva je skutečně výsledkem úpravy TIN, umožňující hladší skluz vidlice, jejíž hydraulické řízení zůstává svěřeno nedávno představenému vnitřnímu systému tlumení. Neustálé zdokonalování nastavení zajišťuje balíček odpružení, který je na vrcholu nabídky v sektoru trialových motocyklů, a to v nemalé míře díky kombinaci s mono tlumičem, který má optimalizovanou geometrii vedení pružin (s červenou pružinou).

Progresivní táhlo: konfigurace táhla zadního zavěšení je progresivnější, aby zajistila větší trakci a poskytla jezdci vynikající pocit. To usnadňuje jízdu na motocyklu a pomáhá překonávat velké překážky. Nové třmeny řízení s modře eloxovaným povrchem: poskytují tuhost a lehkost (váží přibližně o 100 g méně než standardní modely), jsou také vybaveny předozadními nastavitelnými držáky řídítek, které umožňují jezdci najít svou ideální polohu. Nová barva představená pro MY 24 také propůjčuje kolu vzhled bez kompromisů.

Napínače řetězu, koncovky řídítek a stupačky s černým eloxovaným povrchem: stupačky jsou odolné, lehké komponenty s protiskluzovými ocelovými kolíky zajišťujícími maximální přilnavost. Hadice chladiče v červeném silikonu pro konkrétní verzi: tyto komponenty nabízejí lepší chladicí výkon a také dodávají motocyklu čistokrevný závodní vzhled.

Závodní brzdové kotouče Galfer: tyto kotouče nabízejí maximální brzdný výkon a jsou extrémně lehké, což přispívá ke snížení neodpružené hmoty a maximalizuje jízdní vlastnosti motocyklu.

Hlavní brzdový a spojkový válec BrakTec

Zadní brzdový třmen s antivibračním systémem pro destičky.

Nová modře eloxovaná kola Morad

Pneumatiky Michelin X-light: Lídr v oboru, pokud jde o hmotnost, výkon a přilnavost ve všech situacích. Nová grafika: červená a modrá byly vždy barvy používané pro modely Beta připravené na závody a tato nová EVO Factory nezklame. Beta červená plastových dílů a obtisků je perfektně spárována s detaily a elegantními novými komponenty v modré Ergal. Vzhled modelu dále umocňuje nová matně lesklá grafika, přičemž matné červené části kontrastují s lesklou modrou a bílou. Nové modely Evo Factory 24 jsou také poprvé vybaveny novým elektronickým klíčem Beta: Elektronický klíč. Tradiční „Kill-switch“ byl nahrazen novým patentovaným elektronickým klíčem Betamotor. Jedná se o magnetický spínač typu lanyard, který zajišťuje jak funkci ochrany proti krádeži, tak i funkci ochrany kola a řidiče, pro kterou je Betamotor držitelem exkluzivního evropského patentu (EP3064405B1). Klíč je dvoudílná součást, stejně jako zařízení, které nahrazuje: jedna část zůstává připevněna k řídítkům motocyklu, zatímco druhá je magnetický (jezdec jej nosí se šňůrkou kolem zápěstí), který aktivuje mechanismus v případě, že jsou odpojeno; liší se však svým jednoznačným kódováním spojujícím obě části a poskytuje funkci ochrany proti krádeži.

Funkce ochrany proti krádeži: klíč zabraňuje nastartování motoru, když je odpojen, díky kódování, které jej spojuje se zapalováním motocyklu, což odrazuje od krádeže kola, když je ponecháno bez dozoru. Pasivní bezpečnost kola a jezdce: funguje stejným způsobem jako tradiční „Kill-Switch“, kolo se vypne, když se magnetický bod kontaktu připojí k zápěstí jezdce a odpojí se řídítka kola. Větší ochrana pro kolo a jezdce v jediném řešení, které je exkluzivně patentováno společností Betamotor

 

 
 

EVO FACTORY MY24

 

Modely EVO Factory představují závodní EVOlution trialových kol Beta a jako obvykle jsou uvedeny na trh v únoru, těsně před začátkem závodní sezóny, připraveny soutěžit na nejvyšších úrovních. Mistrovství světa George Hemingwaye (TR3 125) spolu s vynikajícími výsledky Mattea Grattaroly (TRIALGP) a Andrea Sofia Rabino (GP ŽENY) a kromě příslušných vítězství v národních šampionátech znovu potvrzují vynikající jízdní vlastnosti a výkon, které poskytuje model Factory. Pro modelový rok 2024 byly provedeny některé aktualizace, které zvyšují kultivovanost modelu při zachování jeho závodního původu.

 

 
 

Motor

 

2-taktní
Rozdíly mezi motory, kterými jsou tovární verze a standardní verze vybaveny, jsou následující: Hořčíková kliková skříň s černým povrchem: Tento komponent se vyznačuje obzvláště poutavým designem a poskytuje snížení hmotnosti o 1 350 g, což maximalizuje agilitu motocyklu.
Oříznuté spojkové kotouče: vytvořeny speciálně pro maximalizaci přesnosti a ovladatelnosti spojky v každé možné situaci a zejména pro snadnější zvládnutí těch nejextrémnějších opakujících se akcí i při vysokých otáčkách, jako jsou velké překážky a skoky po zadním kole. Tím je pokaždé zajištěna extrémní přesnost.
Černé eloxované zátky motorového oleje. Titanový výfuk: u modelů 250/300 to zajišťuje snížení hmotnosti o více než 600 g a také zajišťuje vyšší výkon při středně vysokých otáčkách motoru díky většímu vnitřnímu průměru. Výfuk EVO Factory 125, opět vyrobený z titanu, vyniká od motorů větších velikostí díky své vnitřní struktuře s počáteční kuželovou částí (na straně válce), která poskytuje zvýšení točivého momentu a zrychlení při nízkých otáčkách. Stejně jako u EVO My24 je u dvoutaktních modelů potvrzena nedávno představená nová kliková hřídel a pístnice se sníženou mezinápravovou roztečí (o 1,5 mm méně, na 114,5 mm ve srovnání se 116 mm), s výjimkou 125. Vrtání a zdvih zůstávají nezměněny, zatímco písty jsou nové modely Meteor.
Jak je známo, modely EVO Factory jsou vybaveny výkonnějšími motory než modely EVO a tato vlastnost je pro MY 24 opět potvrzena.

Díky snížené hmotnosti klikové skříně, titanové hlavici a sníženým střídavým hmotám je motocykl lépe ovladatelný, zatímco motory zaručují lepší výkon a jízdní vlastnosti a dosahují další úrovně výkonu a odezvy. Ovládání je jako vždy na vrcholu své třídy a vibrace jsou minimalizovány.

Modely EVO Factory sdílejí stejnou základní platformu jako standardní EVO spolu s řadou aktualizací jak na rámu, tak na motoru, což jezdcům poskytuje trialový model jako žádný jiný. Modely EVO Factory jsou vyráběny v omezeném počtu a poskytují tak exkluzivitu i výkon.

 

 

 


POZOR NA "ŠEDÝ" DOVOZ!
Kupujte svůj motocykl pouze u autorizovaných dealerů BETA. Motocykly zakoupené v autorizované síti mají v ČR 2 roky záruku,  řádně zaplacené DPH a nejsou zatíženy jinými právními vadami.
Zdarma  po napsání VIN do e-mailu zjistíte zda-li Váš motocykl pochází z České Republiky: info@betafabian.cz
Sledujte nás na našem Instagramu
Instagram: @beta_fabian
Sledujte nás na našem FB
Facebook: @betafabian.cz
 
 

Potřebujete poradit ? BETA EVO 2T 250cc FACTORY MY 24

Vaše jméno, příjmení, firma
Váš email
Váš telefon
Váš dotaz
     Více informací




Pošlete odkaz svému známénu

Vaše jméno
Váš email
Email Vašeho známého
Opište kód z obrázku antispam

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace