BETA ENDURO MOPED RR 2T 50 RACING
Kód: | 046.81.010.00.01 |
Výrobce: | BETA |
Cena s DPH: | 112 900 Kč |
Cena bez DPH: | 93 306 Kč |
DPH: | 21 % |
Dostupnost: | Skladem |
Počet kusů v balení: | 1 ks |
EAN kód: | 046810100001 |
BETA ENDURO MOPED RR 2T 50 RACING
LEASING MOŽNÝ!
RR 50 ENDURO RACING 2023
Inspirováno svými většími sestrami soutěžícími v
Mistrovství světa WEC pro oba technické
a estetické vlastnosti, RR 50 Enduro je
narozený čelit všem druhům terénu, z volného času
praxe na každodenní dojíždění.
Verze:
- RR Enduro
Barvy: červená / bílá
– RR Enduro Sport
Barvy: červená / bílá
– RR Enduro Racing
Červená barva
HLAVNÍ RYSY
MOTOR
2-taktní jednoválcový motor, 6 rychlostních stupňů, kapalinou chlazený, vybavený směšovačem oleje (kromě
RR 50 Racing).
Nové řazení s novými kovanými vidlicemi pro přesnější spojku a ještě více
reaktivní a uspokojivý jízdní styl.
Nový systém rekuperace plynových par podle předpisů Euro 5.
Nový filtrační box. Nedílnou součástí designu vozidla, byl vyvinut s cílem snížit
hluk podle platných předpisů. Ještě praktičtější s rychloupínacím systémem
pro snadnější údržbu ̶ stejně jako závodní motocykly.
PODVOZEK
Nový podvozek s přepracovanou geometrií pro lepší ovladatelnost a lepší agilitu.
Nový design: čistý závodní styl inspirovaný větším RR 2T/4T. Vše je zcela nové:
provedení nádrže, plasty (maska, dopravník, boční panely) a sedlo.
Zadní pomocný rám z technického polymeru, který dokonale integruje elektrické komponenty,
skříň filtru a ocelové držáky. Organický a moderní design určený pro dospělé.
Delší kyvná vidlice pro zvýšenou jízdní stabilitu a lepší trakci.
Tlumiče tlumené ve zdvihu u verzí Enduro
Nový výfuk: kompaktní, závodní, hodný skutečné motorky.
Nový jednozámkový systém. Pouze jeden klíč pro zámek řízení/zapalování, nádrž a sedlo. Více
pohodlí a bezpečnost.
Nové zadní LED zadní světlo pro lepší identifikaci vozidla.
Brzdy: přední Ø 260 mm, zadní Ø 220 mm
Nový 6,5L tank.
Nové mikrolité stupačky pro bezprecedentní kontrolu nad jízdou.
Ohromující grafika obtisků: jedinečný styl, který nezůstane bez povšimnutí.
ROZDÍLY OD STANDARDNÍ VERZE
Hliníková kyvná vidlice.
Upside-down ø 41 mm nastavitelná vidlice.
Kuželová řídítka ø 28,5 mm bez příčky.
Červený eloxovaný hliníkový tlumič výfuku.
Zadní odpružení s progresivní pákou.
Zadní tlumič s plynovou nádrží, nastavitelný v předpětí, kompresi a odskoku.
Žádný vyvažovací hřídel: menší setrvačnost motoru pro lepší závodní výkon.
Dvojitý radiátor.
Ráfky ze slitiny.
Žádný mixér ̶ jako u závodních motorek.
Červený podvozek.
Dvoupístkový přední brzdový třmen.
Černá řadicí páka a brzdový pedál.
Hliníkové řetězové kolo.