BETA ENDURO BIKE XTRAINER 2T 300 MY25
Výrobce: | BETA |
Cena s DPH: | 189 900 Kč |
Cena bez DPH: | 156 942 Kč |
DPH: | 21 % |
Dostupnost: | Skladem |
Počet kusů v balení: | 1 ks |
BETA ENDURO BIKE XTRAINER 2T 300 MY25
LEASING MOŽNÝ!
Beta zahajuje svůj jedenáctý rok výroby X-Traineru a oslavuje ho úžasným novým vzhledem s šedou barvou, kterou doplňuje italský červený rám.
XTRAINER 300 2T MY25
Nový vzhled se odděluje od bratranců, modelů RR X-Pro a RR Racing. Díky nižšímu podvozku, nízké výšce sedla a celkové hmotnosti je Xtrainer perfektní nejen pro začátečníky endura, ale také jako perfektní model pro ty, kteří chtějí druhý motocykl na hraní. Výkon kapalinou chlazeného motoru zajišťuje bezproblémový přenos výkonu který má správné množství i točivéý moment. Jízdní vlastnosti byly sloganem Betamotor více než patnáct let a Xtrainer z roku 2025 je jeho potomkem. Nižší výška sedadla Xtraineru poskytuje jezdci větší jistotu. Většina jezdců se může snadno dotknout země a jízda mnohem příjemnější.
Jízdní vlastnosti jsou klíčem k dědictví Xtraineru, níže je několik funkcí, které tvoří tento úžasný enduro model.
•Podvozek: Lehčí a kompaktnější ve srovnání s plnohodnotným enduro modelem. Xtrainer je určen pro jezdce všech úrovní dovedností.
•Výška sedadla: Nižší výška sedadla zajišťuje jistotu.
•Brzdy: Stejný brzdový paket jako u modelů RR, Nissin, s kotouči o průměru 260 mm vpředu a 240 mm vzadu.
•Baterie: Lehká, vysoce výkonná lithiová baterie.
•Vidlice a tlumič: R16V se 43 mm trubkami vpředu a přepákováním na zadním tlumiči. Odpružení lze plně přizpůsobit, vidlice nabízí nastavitelné předpětí pružiny a odskok, zatímco tlumič je nastavitelný z hlediska jeho předpětí pružiny, komprese a tlumení odskoku.
•Výfuková přívěra: Beta Progressive Valve může být externě nastaven jezdcem, umožňuje efektivní přizpůsobení výkonu motoru tak, aby vyhovoval každému jezdci.
•Přepínač mapy: S tlačítkem na řídítkách: Dvě polohy (Slunce nebo Déšť), kterými se nastavuje výkon motoru dle potřeby. Režim Slunce je rychlejší motorová mapa. Režim deště se zpomalí motor zhruba o 20 % pro lepší trakci a kontrolu za mokra.
•Palivová nádrž: Průhledná nádrž o objemu 8,8 litru.
•Elektronické vstřikování oleje: Nachází se pod sedadlem (které se snadno otevírá tlačítkem), eliminuje potřebu premixu oleje a paliva;
•Měkké pneumatiky: Jejich měkká směs a agresivní design zaručují přilnavost v každé situaci, jezdec těží z reakcí, které jsou méně cukavé ve srovnání s pneumatikou s tužší kostrou.
•Chladicí ventilátor: Chladicí ventilátor je namontován jako standardní vybavení všech modelů Xtrainer a zajišťuje, že motor vždy udržuje ideální provozní teplotu, a to i v pomalejších pasážích.
•Elektrický startér: Přesný a spolehlivý, nezbytný při opětovném startování motocyklu ve složitých situacích. K dispozici je volitelný nožní startér.
•Motor a spojka: Membránová spojka „Easy-Pull“ se třemi různými možnostmi nastavení předpětí, aby si nastavil pocit a průběh páčky podle svých představ.
•Elektronický klíč: Poskytuje bezpečnostní systém bránící krádeži pomocí jedinečného kódovaného klíče, který také má popruh, který lze použít jako bezpečnostní vypínač při pádu připnutím na zápěstí jezdce.
Xtrainer byl v mnoha zemích nejprodávanějším endurým motocyklem, což není překvapením vzhledem k jeho snadným jízdním vlastnostem ve srovnání s většími enduro modely.