BETA ENDURO BIKE RR 4T 430 MY24
Výrobce: | BETA |
Cena s DPH: | 209 900 Kč |
Cena bez DPH: | 173 471 Kč |
DPH: | 21 % |
Sleva celkem: | 16 % |
Původní cena s DPH: | 249 900 Kč |
Původní cena bez DPH: | 206 529 Kč |
Dostupnost: | Skladem |
Počet kusů v balení: | 1 ks |
BETA ENDURO BIKE RR 4T 430 MY24
Záruka 2 roky i po odblokování.
Konstruktéři z Rignano sull’Arno představují nové RR MY24, motocykly, které přináší mnoho vlastností, díky kterým byl jejich předchůdce v minulé sezóně tak nepřekonatelný, ale zároveň byly vylepšeny o řadu významných nových funkcí pro všechny modely, plus další upgrady specifické pro různé objemy motorů, aby byla zachována nadřazenost rodiny RR.
Beta úzce spolupracovala s enduro šampióny Bradem Freemanem a Stevem Holcombem na vývoji a řada malých vylepšení jak na pohonné jednotce, tak na rámu/odpružení pro MY 2024 RR, aby se upevnily již tak vysoce oceňované vlastnosti předchozí generace.
RR 430 4T
Jako vždy bylo hlavní filozofií inženýrů ve společnosti Beta nejen zvyšovat výkon, ale také aby byl tento výkon ještě využitelnější. Takže spíše než velké změny, tento modelový rok získal řadu vylepšení, jejichž cílem je upevnit všechny vynikající kvality každého modelu. Vše doplňuje nová grafika, která celé řadě dodává závodní vzhled s nulovými kompromisy. Jako vždy se řada skládá z 8 různých modelů, z nichž každý má svou vlastní osobnost, aby uspokojil potřeby velmi pestrého spektra jezdců. Pro každého jezdce existuje perfektní model RR, ale to, co má každý model společné je schopnost vzbudit důvěru uživatele a nabídnout skutečně obohacující zážitek z jízdy.
430 4T: Vysoký výkon motoru, který je na tom nejlépe když jezdec využívá dlouhý převod a významný točivý moment.
Změny u MY24
Sedlo: pěna tvořící sedadlo má jinou geometrii a hustotu, aby poskytla větší pohodlí. Větší opěrná plocha a jiné složení materiálů nyní poskytuje jezdci mnohem pohodlnější kontaktu s motorkou.
Podvozek: kromě neustálého zdokonalování nastavení zavěšení, modelový rok 24 má lehčí pláště vidlice. Různé opracování pláště je navrženo tak, aby poskytovalo kontrolovanou flexibilitu s výsledným plynulejším tlumením nerovného terénu a tím výrazně lepším komfortem a citlivostí.
Brzdy: u předního brzdového systému bylo modernizováno brzdové potrubí. Ochranný plášť trubky je nyní lépe upevňený pomocí dvojitého zalisování (nahoře a dole, dříve se pouze krimpovala spodní část), což zlepšuje ochranu brzdového vedení a lépe odolává trvalému namáhání, kterým je podroben.
Chladiče: dvoutaktní modely 250 a 300, stejně jako celá řada čtyřtaktů, dostávají nové lehčí a tužší radiátory s tvarovanými nádržkami v horní části, aby umožnily dosažení většího úhlu natočení řidítek. Nové chladiče, které zajišťují lepší cirkulaci chladicí kapaliny pro lepší chlazení motorky mají větší počet výztuh a jsou také vybaveny novým neplastovým uzávěrem, který je pevnější a méně vystavený potenciálnímu poškození.
Grafika: Modelový rok 24 převrací jednoduchý, zásadní vzhled, který charakterizoval předchozí motocykl. Zcela nová grafika má agresivní, geometrický a moderní vzhled, dosažený díky použití klasické červené, bílé a černé barvy typické pro tento model, které se dokonale integrují s rámem v charakteristické červené Beta.
LEASING MOŽNÝ!