BETA ENDURO BIKE RR 4T 350 RACE MY25
Výrobce: | BETA |
Cena s DPH : | 269 900 Kč |
Cena bez DPH : | 223 058 Kč |
DPH: | 21 % |
Dostupnost: | Skladem |
Počet kusů v balení: | 1 ks |
Nový rám
Pokud jde o odpružení, vidlice a zadní tlumič Kayaba je už standardním vybavením všech modelů RR Racing, přičemž hlavní inovace zahrnuje nový rám:
Nový rám: Nosníky trubky řízení jsou větší než v minulosti (1 cm), zavedené v za účelem zajištění větší tuhosti kola, aby se snížila celková flexe. Co se týče jízdy, tak tohle se promítá do větší přesnosti při vjezdu do zatáček a během nich, kde to umožňuje větší tuhost a lepší přilnavost motocyklu ve stopě s lepší a přímější odezvou. Tato hlavní modifikace, již úspěšně používaná v soutěži oficiálním týmem, s sebou přináší sérii úprav v podpěrách, uložení motoru a tak dále, zavedených pro podporu nového rámu vlastnosti. Kromě výše uvedených úprav bylo upraveno uchycení stupaček a zadní brzdy, upraveno bylo také uložení motoru. Přesněji řečeno, držáky na stupačky jsou nyní dole užší, aby se zabránilo možnosti kontaktu se zemí při jízdě v hlubokých vyjetých kolejích. Držák brzdového válce byl na přepracován tak, aby v něm mohl být uložen nový Nissin brzdový válec.
Nissin: nový rám je nyní schopen pojmout nový, výkonnější brzdový válec Nissin. Tato součást představuje pokrok oproti předchozímu modelu a vyznačuje větší brzdnou silou. Balíček nových funkcí představených na RR Racing MY24 je završen vysokou úrovní komponentů spolu s precizními vlastnosti, které tyto modely odlišují od řady RR.
RR 350 4T
350 4T je nejovladatelnější motorka ve 4-taktní řadě, to upřednostňuje jízdu ve vysokých otáčkách, přesto si zachovává velmi lineární výstupní výkon.
Kontrola trakce
Systém kontroly trakce, který lze kdykoli vypnout, je nyní základní funkcí všech 4T Endur, a proto se vyskytuje i u modelového roku 2024. Správa tohoto systému je přes obvyklé tlačítko na ovládacím panelu mezi krkem řízení a palivovou nádrží. Jako obvykle se z tohoto panelu ovládá funkce TC a funkce výběru mapy motoru - má dvě ovládací tlačítka a dvě samostatné indikační LED pro obě funkce.
MY24 Racing
Sedlo: pěna tvořící sedadlo má jinou geometrii a hustotu, aby poskytla větší pohodlí. Větší opěrná plocha a jiné složení materiálů nyní poskytuje jezdci mnohem pohodlnější kontaktu s motorkou.
Brzdy: u předního brzdového systému bylo modernizováno brzdové potrubí. Ochranný plášť trubky je nyní lépe upevňený pomocí dvojitého zalisování (nahoře a dole, dříve se pouze krimpovala spodní část), což zlepšuje ochranu brzdového vedení a lépe odolává trvalému namáhání, kterým je podroben. Nový rám je navíc nyní schopen pojmout nový, výkonnější brzdový válec Nissin. Tato součást představuje pokrok oproti předchozímu modelu a vyznačuje větší brzdnou silou.
Chladiče: dvoutaktní modely 250 a 300, stejně jako celá řada čtyřtaktů, dostávají nové lehčí a tužší radiátory s tvarovanými nádržkami v horní části, aby umožnily dosažení většího úhlu natočení řidítek. Nové chladiče, které zajišťují lepší cirkulaci chladicí kapaliny pro lepší chlazení motorky mají větší počet výztuh a jsou také vybaveny novým neplastovým uzávěrem, který je pevnější a méně vystavený potenciálnímu poškození.
Odpružení
• 48 mm Kayaba (KYB) AOS vidlice s uzavřenou cartridge: Eloxované vnitřní části a úpravy materiálů minimalizují kluzné tření, zatímco nastavitelná komprese a tlumení odskoku umožňuje každému jezdci najít dokonalé přizpůsobení nastavení. Betamotor inženýři překalibrovali vidlice, aby optimálně fungovaly s novým rámem.
• Zadní tlumič Kayaba (KYB) C46: Tlumič KYB lze považovat za zlatý standard na závodní scéně pokud jde o jeho schopnost absorbovat nerovnosti terénu, úroveň přenášené trakce vozidla a konzistence výkonu i při obzvláště náročném používání a jeho hydraulické nastavení lze plně přizpůsobit úpravou vnější komprese (jak vysoká, tak i nízká rychlost) a nastavení odskoku.