BETA ENDURO BIKE RR 2T 250 RACING MY24
Výrobce: | BETA |
Cena s DPH : | 256 900 Kč |
Cena bez DPH : | 212 314 Kč |
DPH: | 21 % |
Dostupnost: | Skladem |
Počet kusů v balení: | 1 ks |
MY24 Racing
Sedlo: pěna tvořící sedadlo má jinou geometrii a hustotu, aby poskytla větší pohodlí. Větší opěrná plocha a jiné složení materiálů nyní poskytuje jezdci mnohem pohodlnější kontaktu s motorkou.
Brzdy: u předního brzdového systému bylo modernizováno brzdové potrubí. Ochranný plášť trubky je nyní lépe upevňený pomocí dvojitého zalisování (nahoře a dole, dříve se pouze krimpovala spodní část), což zlepšuje ochranu brzdového vedení a lépe odolává trvalému namáhání, kterým je podroben.
Chladiče: dvoutaktní modely 250 a 300, stejně jako celá řada čtyřtaktů, dostávají nové lehčí a tužší radiátory s tvarovanými nádržkami v horní části, aby umožnily dosažení většího úhlu natočení řidítek. Nové chladiče, které zajišťují lepší cirkulaci chladicí kapaliny pro lepší chlazení motorky mají větší počet výztuh a jsou také vybaveny novým neplastovým uzávěrem, který je pevnější a méně vystavený potenciálnímu poškození.
Odpružení
• 48 mm Kayaba (KYB) AOS vidlice s uzavřenou cartridge: Eloxované vnitřní části a úpravy materiálů minimalizují kluzné tření, zatímco nastavitelná komprese a tlumení odskoku umožňuje každému jezdci najít dokonalé přizpůsobení nastavení. Betamotor inženýři překalibrovali vidlice, aby optimálně fungovaly s novým rámem.
• Zadní tlumič Kayaba (KYB) C46: Tlumič KYB lze považovat za zlatý standard na závodní scéně pokud jde o jeho schopnost absorbovat nerovnosti terénu, úroveň přenášené trakce vozidla a konzistence výkonu i při obzvláště náročném používání a jeho hydraulické nastavení lze plně přizpůsobit úpravou vnější komprese (jak vysoká, tak i nízká rychlost) a nastavení odskoku.
RR 250 2T
250 2T je ideální pro ty, kteří hledají jemnější 2-taktní motorku s o něco menším výkonem a točivým momentem než nejvyšší model.
Olejová směs
U dvoutaktní řady modelů RR Racing MY24 se společnost Beta rozhodla zůstat u svého výběru skoncovat s automatickým směšovačem, takže jejich závodní motocykly i nadále zůstavají lehké a v důsledku toho i hbité. Dvoutaktní motocykly RR Racing proto musí být tankovány "premix" (směs olej/benzín) – charakteristika podtrhující čistokrevnou závodní povahu této verze. Tyto motocykly ovšem stále mohou být vybaveny směšovačem oleje, který je k dispozici jako příslušenství od Bety v katalogu továrních dílů.
Není to snadné, když jde o motocykly Steva Holcomba nebo Brada Freemana, ale technici Betamotor mají rádi výzvy, a tak došlo ke dvěma zásadním inovacím u modelů Racing 2024, zdvojnásobuje jízdní vlastnosti, výkon a zábavu!